A Ten Solutions som especialistes en el disseny, desenvolupament i implementació de software ERP i CRM. Actualment, estem buscant un/a professional d’Administració i Finances per donar suport en diverses àrees administratives i comptables.
Detalls de l'oferta:
Funcions principals:
· Gestió administrativa general.
· Suport telefònic a clients i proveïdors.
· Facturació i seguiment de cobraments.
· Suport en tasques de comptabilitat i finances.
Requisits:
· Formació relacionada amb administració, finances o similar.
· No és necessària experiència
· Català i castellà ambdós indispensables. Es valora coneixement d’anglès.
· Inquietud i habilitat per les TIC en general
· Persona amb habilitats comunicatives, orientada al client i amb gran capacitat d’adaptació als canvis.
· Capacitat d’organització i gestió del temps, responsable, compromesa i amb ganes d’aprendre i assumir nous reptes.
Què oferim?
· Incorporació directa o conveni de pràctiques, segons perfil.
· Jornada parcial o completa de dilluns a divendres.
· Formació avançada i creixement professional en aspectes empresarials i tecnològics.
· Ambient de treball dinàmic.
Ens podeu fer arribar els CV a través de LinkedIn o per correu electrònic a
info@tensolutions.es.