Contesteu aquesta pregunta en aquest fòrum, per compartir entre tots estratègies que us ajudin a gestionar l'ansietat!
Jo si algun dia tinc ansietat el que faig és sortir a fer esport per oblidar del problema.
Jo el que faig és escoltar musica, veure alguna serie... per no pensar en el problema.
El que faig és primer de tot sec en un lloc o una cadira, i faig respiracions i inspiracions, agafo un paper o mentalment i escric el que m'està passant actualment i a partir d'allí busco la causa principal, i penso en diferents opcions per combatre, sincerament a mi em serveix per combatre amb l'ansietat de manera ràpida i eficaç. A més tinc més opcions:
-Parlar amb una persona de confiança per exemple: el meu pare
-Fer alguna cosa que em mantingui actiu (així evito recordar el problema) ex: cuinar.
-Parlar amb una persona de confiança per exemple: el meu pare
-Fer alguna cosa que em mantingui actiu (així evito recordar el problema) ex: cuinar.
Parlar amb algú – Compartir com et sents amb un amic, un familiar o un terapeuta pot alleujar el pes de l’ansietat.
El que em va be a mi es parlar amb la gent que tinc molta confiança i passar temps amb ells, estar amb la meva família, escoltar música i estar amb la meva mare.