ACCU - Atenció al client, consumidor i usuari: All participants
Assignment ACTIVITAS UF'S EXTRAORDINARIA M1
RA2 Tècniques de comunicació.
Assignment AP 1.-Elements i processos de la comunicació oral
Assignment AP 1.1-Tipus de comunicacions en funció de l'àmbit i de la direcció de la comunicació
Assignment AP 3- Dificultats en l'atenció al client (Fer-la tots junts)
Assignment AP 4-Actituds positives vers al client Reclamacio
Assignment AP 5-Tipus de comunicació no verbal
Assignment AP 6-Normes d'ús del telèfon ( tots junts a classe)
Assignment AP 7 Errors freqüents en la comunicació telefònica
UF3 NF1
Assignment AP1 Activitat Pràctiques apartat 1
Assignment AP 2 ASSOCIACIONS DE CONSUMIDORS I USUARIS
Assignment AP3 ACTIVITATS RESUM UF3 NF1
Assignment AP 4.-Normativa de consum
UF3 NF2
Assignment AP 1.- LES RECLAMACIONS
Assignment AP 2.- SATISFACCIÓ DELS CLIENTS (act. 1 Powerpoint)
Assignment AP 3.- Els principis d'atenció al client
Assignment AP 4 REPÀS UF3 NF2
Assignment AP 5 ACTIVITAT RESOLUCIÓ DE QUEIXES
UF3 NF3
Assignment AP1 Les característiques de la mediació de consum
Assignment AP2. LA MEDIACIÓ: QÜESTIONARI
Assignment AP3. L'ARBITRATGE
Assignment AP4. Les característiques de l'arbitratge de consum
Assignment AP5. La mediació i l'arbitratge de consum