Vés al contingut principal
IBC
  • Català ‎(ca)‎
    Català ‎(ca)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎
Esteu accedint com a visitant (Inicia la sessió)

Ensenyament i Avaluació competencial - nivell 3. Taller pràctic

  1. Inici
  2. Cursos
  3. Miscel·lània
  4. Cursos de formació
  5. COMPET
  6. Aprenentatge actiu
  7. Avaluar la qualitat competencial d'una activitat p...

Avaluar la qualitat competencial d'una activitat per millorar-la

Requisits de compleció

En aquesta activitat avaluarem la qualitat, des de el punt de vista de les metodologies docents actives, d'alguns enunciats de projectes i activitats usats en diverses famílies professionals. Per cada activitat usarem la següent Rubrica qualitat ABP.xlsx

per valorar-la i si s'escau, proposar alternatives per millorar-la.

Pla d'actuació:

  1. Ens agruparem en equips heterogenis (diverses famílies professionals) de 3-4 docents.
  2. La valoració serà consensuada.
  3. Si un equip té mancances de coneixements pràctics relatius a l'activitat que valora, podrà consultar puntualment a experts d'altres equips només en els aspectes rellevants (Rigurositat acadèmica (assoliment de RAs) i Competència real. Distancia entre empresa i aprenentatge mínima.)
  4. Cada equip nomenarà un coordinador/a i un/a secretari/a.
  5. La coordinació s'encarrega de donar la paraula a cada membre de l'equip i moderar el debat.

El/la secretari/a prendrà nota de la valoració de l'equip i de les propostes de millora, i exposarà aquestes conclusions.

Els enunciats els teniu en aquesta carpeta: Mostra de projectes  


Enunciats




◄ Guia del professorat: Planificació d'un cicle formatiu orientat a ABP. Treball col·laboratiu.
Aprenentage coperatiu i ABP: guia pràctica ►
Omet Navegació
Navegació
  • Inici

    • Pàgines del lloc

      • Els meus cursos

      • Etiquetes

      • FòrumNotícies del lloc

    • Els meus cursos

    • Cursos

      • Miscel·lània

        • Cursos de formació

          • VIDEO

          • COMPET

            • Aprenentatge actiu

              • FòrumFòrum per dubtes en general

              • FòrumAvisos i notícies

              • PàginaCursos relacionats ActivaFP

              • PàginaMaterials diversos

              • CarpetaApunts i material del curs

              • URLMostra de projectes

              • Tasca1. Reflexió inicial: qüestionari i discussió

              • URLSessió 0 (matí) en vídeo - només presentació del curs

              • URLMotivació pel professorat: Webinar - Metodologies...

              • URLExemples: vídeos sobre ABP

              • PàginaLes vostres reflexions

              • URLSessió 1 (tarda) en vídeo - Discussió dels vostre...

              • URLSessió 2 (matí) en vídeo - Seguim amb la guia del ...

              • URLSessió 3 (tarda) - Discutim com dissenyar els proj...

              • URLSessió 4 (matí) - Discutim com dissenyar els proje...

              • URLSessió 5 (tarda) - Comencem a parlar d'avaluació d...

              • URLSessió 6 (matí) - Sobre com muntar projectes flexi...

              • URLSessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia ...

              • URLSessió 8 (matí) - Reprenem elaboració de la guia: ...

              • URLGuia del professorat: Planificació d'un cicle form...

              • TascaAvaluar la qualitat competencial d'una activitat p...

              • FitxerAprenentage coperatiu i ABP: guia pràctica

              • URLExemple de metodologia mixta flipped classroom + ABP

              • FitxerMetodologia ABP: estratègies de implementació

              • FitxerCrear un projecte educatiu

              • TascaLectura: El treball cooperatiu

              • TascaVeure el VIDEO. L'ESCOLA I L'APRENENTATGE

              • TascaLectura: L’educació ha de ser sempre integral: hab...

              • FòrumActivitat 1: Reflexió sobre el vídeo i les lecture...

              • FitxerLectura: mètodes, tècniques i estratègies didàctiq...

              • PàginaVeure el vídeo sobre la narrativa en l'aprenentatg...

              • FòrumActivitat 2: discussió d'una proposta d'activitat ...

              • FitxerElements de l'ABP: esquema

              • TascaActivitat 3: disseny de experiències educatives

              • FitxerTreball en equip: presentació per l'alumnat

              • PàginaInstruments d'avaluació de la capacitat treball en...

              • PàginaModel d'acta per les reunions dels equips

              • URLRúbriques per l'avaluació del treball en equip: ar...

          • COACH

          • TAC

          • GEST-AULA

          • MOOD

          • PEDAG

          • TREVA1

        • Idiomes

        • Racó de professorat

        • activafp

        • DUAL

        • Projecte IoT-reg

      • BAT

        • BAT1

        • BAT2

      • CAS

      • CFGM

        • Activitats Comercials (ACOM)

        • Cures Auxiliars d’Infermeria (CAI)

        • Farmàcia i parafarmàcia (FAR)

        • Gestió Administrativa (àmbit Jurídic) (GAJ)

        • Gestió Administrativa (GA)

        • Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX)

      • CFGS

        • Administració de Sistemes Informàtics en la Xarxa ...

        • Administració i Finances (ADFI)

        • Assistència a la Direcció (ADI)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (DAM)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Web (DAW)

        • Gestió de Vendes i Espais Comercials (GVEC)

        • Higiene Bucodental (HB)

        • Màrqueting i Publicitat (MP)

      • ESO

        • ESO1

        • ESO2

        • ESO3

        • ESO4

      • Informació per a alumnat i famílies

        • Criteris d'avaluació CFGM i CFGS

        • Criteris d'avaluació ESO i BATX

        • Documentació ESO, BAT i CF

      • PROVES D'ACCÉS

      • Borsa de Treball

Contacteu amb el suport del lloc
Esteu accedint com a visitant (Inicia la sessió)
COMPET
  • Català ‎(ca)‎
    • Català ‎(ca)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
Resum de retenció de dades
Instal·leu l’aplicació mòbil