Vés al contingut principal
IBC
  • Català ‎(ca)‎
    Català ‎(ca)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎
Esteu accedint com a visitant (Inicia la sessió)

Ensenyament i Avaluació competencial - nivell 3. Taller pràctic

  1. Inici
  2. Cursos
  3. Miscel·lània
  4. Cursos de formació
  5. COMPET
  6. Aprenentatge actiu
  7. Sessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia ...

Sessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia sobre com muntar projectes flexibles respecte al continguts, mòduls, i coordinació

Requisits de compleció

Discutim i completem els detalls de la guia sobre estratègies flexibilitzadores per facilitar que en els projectes ABP hi pugui participar tot el professorat. En les properes sessions parlarem sobre avaluació dels projectes.

Feu clic a l'enllaç https://drive.google.com/file/d/1i-oFLHyChOtf4HVjlrQO4K1qO5Vj0THO/view?usp=sharing per obrir el recurs.
◄ Sessió 6 (matí) - Sobre com muntar projectes flexibles respecte al continguts, mòduls, i coordinació
Sessió 8 (matí) - Reprenem elaboració de la guia: equips docents ►
Omet Navegació
Navegació
  • Inici

    • Pàgines del lloc

      • Els meus cursos

      • Etiquetes

      • FòrumNotícies del lloc

    • Els meus cursos

    • Cursos

      • Miscel·lània

        • Cursos de formació

          • VIDEO

          • COMPET

            • Aprenentatge actiu

              • FòrumFòrum per dubtes en general

              • FòrumAvisos i notícies

              • PàginaCursos relacionats ActivaFP

              • PàginaMaterials diversos

              • CarpetaApunts i material del curs

              • URLMostra de projectes

              • Tasca1. Reflexió inicial: qüestionari i discussió

              • URLSessió 0 (matí) en vídeo - només presentació del curs

              • URLMotivació pel professorat: Webinar - Metodologies...

              • URLExemples: vídeos sobre ABP

              • PàginaLes vostres reflexions

              • URLSessió 1 (tarda) en vídeo - Discussió dels vostre...

              • URLSessió 2 (matí) en vídeo - Seguim amb la guia del ...

              • URLSessió 3 (tarda) - Discutim com dissenyar els proj...

              • URLSessió 4 (matí) - Discutim com dissenyar els proje...

              • URLSessió 5 (tarda) - Comencem a parlar d'avaluació d...

              • URLSessió 6 (matí) - Sobre com muntar projectes flexi...

              • URLSessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia ...

              • URLSessió 8 (matí) - Reprenem elaboració de la guia: ...

              • URLGuia del professorat: Planificació d'un cicle form...

              • TascaAvaluar la qualitat competencial d'una activitat p...

              • FitxerAprenentage coperatiu i ABP: guia pràctica

              • URLExemple de metodologia mixta flipped classroom + ABP

              • FitxerMetodologia ABP: estratègies de implementació

              • FitxerCrear un projecte educatiu

              • TascaLectura: El treball cooperatiu

              • TascaVeure el VIDEO. L'ESCOLA I L'APRENENTATGE

              • TascaLectura: L’educació ha de ser sempre integral: hab...

              • FòrumActivitat 1: Reflexió sobre el vídeo i les lecture...

              • FitxerLectura: mètodes, tècniques i estratègies didàctiq...

              • PàginaVeure el vídeo sobre la narrativa en l'aprenentatg...

              • FòrumActivitat 2: discussió d'una proposta d'activitat ...

              • FitxerElements de l'ABP: esquema

              • TascaActivitat 3: disseny de experiències educatives

              • FitxerTreball en equip: presentació per l'alumnat

              • PàginaInstruments d'avaluació de la capacitat treball en...

              • PàginaModel d'acta per les reunions dels equips

              • URLRúbriques per l'avaluació del treball en equip: ar...

          • COACH

          • TAC

          • GEST-AULA

          • MOOD

          • PEDAG

          • TREVA1

        • Idiomes

        • Racó de professorat

        • activafp

        • DUAL

        • Projecte IoT-reg

      • BAT

        • BAT1

        • BAT2

      • CAS

      • CFGM

        • Activitats Comercials (ACOM)

        • Cures Auxiliars d’Infermeria (CAI)

        • Farmàcia i parafarmàcia (FAR)

        • Gestió Administrativa (àmbit Jurídic) (GAJ)

        • Gestió Administrativa (GA)

        • Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX)

      • CFGS

        • Administració de Sistemes Informàtics en la Xarxa ...

        • Administració i Finances (ADFI)

        • Assistència a la Direcció (ADI)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (DAM)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Web (DAW)

        • Gestió de Vendes i Espais Comercials (GVEC)

        • Higiene Bucodental (HB)

        • Màrqueting i Publicitat (MP)

      • ESO

        • ESO1

        • ESO2

        • ESO3

        • ESO4

      • Informació per a alumnat i famílies

        • Criteris d'avaluació CFGM i CFGS

        • Criteris d'avaluació ESO i BATX

        • Documentació ESO, BAT i CF

      • PROVES D'ACCÉS

      • Borsa de Treball

Contacteu amb el suport del lloc
Esteu accedint com a visitant (Inicia la sessió)
COMPET
  • Català ‎(ca)‎
    • Català ‎(ca)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
Resum de retenció de dades
Instal·leu l’aplicació mòbil