Vés al contingut principal
IBC
  • Català ‎(ca)‎
    Català ‎(ca)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎
Esteu accedint com a visitant (Inicia la sessió)

Ensenyament i Avaluació competencial - nivell 3. Taller pràctic

  1. Inici
  2. Cursos
  3. Miscel·lània
  4. Cursos de formació
  5. COMPET
  6. Aprenentatge actiu
  7. Materials diversos

Materials diversos

Documents, presentacions, articles

  • Simposi sobre orientació a competències: resum de les ponències

  • L'avaluació formadora, part d'un curs telemàtic d'avaluació amb Moodle

  • Avaluar per aprendre, Neus Sanmartí

  • Disseny d'activitats competencials (ESO), J. Bargalló, ICE URV
  • Ser competent, formació i avaluació competencial 
  • Rúbriques per avaluar capacitats clau

Cursos externs

ICE URV

  • Metodologíes competencials
  • Avaluació competencial
  • Aprenentage basat en problemes i en projectes
  • Avaluació i qualificació avançada amb Moodle

MOOC gratuïts

  • PBL Problem Based Learning
  • PBL Project Based Learning

 Centres i xarxes

  • Bloc de la xarxa XCB
  • XCB a XTEC
  • XCB: Treball per projectes
  • XCB: Twitter
  • Bloc de la xarxa competències a l'FP

Darrera modificació: dijous, 13 de febrer 2020, 11:34
◄ Cursos relacionats ActivaFP
Apunts i material del curs ►
Omet Navegació
Navegació
  • Inici

    • Pàgines del lloc

      • Els meus cursos

      • Etiquetes

      • FòrumNotícies del lloc

    • Els meus cursos

    • Cursos

      • Miscel·lània

        • Cursos de formació

          • VIDEO

          • COMPET

            • Aprenentatge actiu

              • FòrumFòrum per dubtes en general

              • FòrumAvisos i notícies

              • PàginaCursos relacionats ActivaFP

              • PàginaMaterials diversos

              • CarpetaApunts i material del curs

              • URLMostra de projectes

              • Tasca1. Reflexió inicial: qüestionari i discussió

              • URLSessió 0 (matí) en vídeo - només presentació del curs

              • URLMotivació pel professorat: Webinar - Metodologies...

              • URLExemples: vídeos sobre ABP

              • PàginaLes vostres reflexions

              • URLSessió 1 (tarda) en vídeo - Discussió dels vostre...

              • URLSessió 2 (matí) en vídeo - Seguim amb la guia del ...

              • URLSessió 3 (tarda) - Discutim com dissenyar els proj...

              • URLSessió 4 (matí) - Discutim com dissenyar els proje...

              • URLSessió 5 (tarda) - Comencem a parlar d'avaluació d...

              • URLSessió 6 (matí) - Sobre com muntar projectes flexi...

              • URLSessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia ...

              • URLSessió 8 (matí) - Reprenem elaboració de la guia: ...

              • URLGuia del professorat: Planificació d'un cicle form...

              • TascaAvaluar la qualitat competencial d'una activitat p...

              • FitxerAprenentage coperatiu i ABP: guia pràctica

              • URLExemple de metodologia mixta flipped classroom + ABP

              • FitxerMetodologia ABP: estratègies de implementació

              • FitxerCrear un projecte educatiu

              • TascaLectura: El treball cooperatiu

              • TascaVeure el VIDEO. L'ESCOLA I L'APRENENTATGE

              • TascaLectura: L’educació ha de ser sempre integral: hab...

              • FòrumActivitat 1: Reflexió sobre el vídeo i les lecture...

              • FitxerLectura: mètodes, tècniques i estratègies didàctiq...

              • PàginaVeure el vídeo sobre la narrativa en l'aprenentatg...

              • FòrumActivitat 2: discussió d'una proposta d'activitat ...

              • FitxerElements de l'ABP: esquema

              • TascaActivitat 3: disseny de experiències educatives

              • FitxerTreball en equip: presentació per l'alumnat

              • PàginaInstruments d'avaluació de la capacitat treball en...

              • PàginaModel d'acta per les reunions dels equips

              • URLRúbriques per l'avaluació del treball en equip: ar...

          • COACH

          • TAC

          • GEST-AULA

          • MOOD

          • PEDAG

          • TREVA1

        • Idiomes

        • Racó de professorat

        • activafp

        • DUAL

        • Projecte IoT-reg

      • BAT

        • BAT1

        • BAT2

      • CAS

      • CFGM

        • Activitats Comercials (ACOM)

        • Cures Auxiliars d’Infermeria (CAI)

        • Farmàcia i parafarmàcia (FAR)

        • Gestió Administrativa (àmbit Jurídic) (GAJ)

        • Gestió Administrativa (GA)

        • Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX)

      • CFGS

        • Administració de Sistemes Informàtics en la Xarxa ...

        • Administració i Finances (ADFI)

        • Assistència a la Direcció (ADI)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (DAM)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Web (DAW)

        • Gestió de Vendes i Espais Comercials (GVEC)

        • Higiene Bucodental (HB)

        • Màrqueting i Publicitat (MP)

      • ESO

        • ESO1

        • ESO2

        • ESO3

        • ESO4

      • Informació per a alumnat i famílies

        • Criteris d'avaluació CFGM i CFGS

        • Criteris d'avaluació ESO i BATX

        • Documentació ESO, BAT i CF

      • PROVES D'ACCÉS

      • Borsa de Treball

Contacteu amb el suport del lloc
Esteu accedint com a visitant (Inicia la sessió)
COMPET
  • Català ‎(ca)‎
    • Català ‎(ca)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
Resum de retenció de dades
Instal·leu l’aplicació mòbil