Salta al contenido principal
IBC
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    Català ‎(ca)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎
En este momento está usando el acceso para invitados (Acceder)

Ensenyament i Avaluació competencial - nivell 3. Taller pràctic

  1. Página Principal
  2. Cursos
  3. Miscel·lània
  4. Cursos de formació
  5. COMPET
  6. Aprenentatge actiu
  7. Sessió 6 (matí) - Sobre com muntar projectes flexi...

Sessió 6 (matí) - Sobre com muntar projectes flexibles respecte al continguts, mòduls, i coordinació

Requisitos de finalización

Fer projectes transversals a mòduls és complexe, i no tot el professorat dels departaments està preparat ni motivat a fer-ho. Per això incloem en la guia estratègies flexibilitzadores per facilitar que en els projectes ABP hi pugui participar tot el professorat.

Haga clic en el enlace https://drive.google.com/file/d/10lRfn_Mkv6fKvyZmbQqIwtgKHzTQd21R/view?usp=sharing para abrir el recurso.
◄ Sessió 5 (tarda) - Comencem a parlar d'avaluació dels projectes ABP
Sessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia sobre com muntar projectes flexibles respecte al continguts, mòduls, i coordinació ►
Salta Navegación
Navegación
  • Página Principal

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ForoNotícies del lloc

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Miscel·lània

        • Cursos de formació

          • VIDEO

          • COMPET

            • Aprenentatge actiu

              • ForoFòrum per dubtes en general

              • ForoAvisos i notícies

              • PáginaCursos relacionats ActivaFP

              • PáginaMaterials diversos

              • CarpetaApunts i material del curs

              • URLMostra de projectes

              • Tarea1. Reflexió inicial: qüestionari i discussió

              • URLSessió 0 (matí) en vídeo - només presentació del curs

              • URLMotivació pel professorat: Webinar - Metodologies...

              • URLExemples: vídeos sobre ABP

              • PáginaLes vostres reflexions

              • URLSessió 1 (tarda) en vídeo - Discussió dels vostre...

              • URLSessió 2 (matí) en vídeo - Seguim amb la guia del ...

              • URLSessió 3 (tarda) - Discutim com dissenyar els proj...

              • URLSessió 4 (matí) - Discutim com dissenyar els proje...

              • URLSessió 5 (tarda) - Comencem a parlar d'avaluació d...

              • URLSessió 6 (matí) - Sobre com muntar projectes flexi...

              • URLSessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia ...

              • URLSessió 8 (matí) - Reprenem elaboració de la guia: ...

              • URLGuia del professorat: Planificació d'un cicle form...

              • TareaAvaluar la qualitat competencial d'una activitat p...

              • ArchivoAprenentage coperatiu i ABP: guia pràctica

              • URLExemple de metodologia mixta flipped classroom + ABP

              • ArchivoMetodologia ABP: estratègies de implementació

              • ArchivoCrear un projecte educatiu

              • TareaLectura: El treball cooperatiu

              • TareaVeure el VIDEO. L'ESCOLA I L'APRENENTATGE

              • TareaLectura: L’educació ha de ser sempre integral: hab...

              • ForoActivitat 1: Reflexió sobre el vídeo i les lecture...

              • ArchivoLectura: mètodes, tècniques i estratègies didàctiq...

              • PáginaVeure el vídeo sobre la narrativa en l'aprenentatg...

              • ForoActivitat 2: discussió d'una proposta d'activitat ...

              • ArchivoElements de l'ABP: esquema

              • TareaActivitat 3: disseny de experiències educatives

              • ArchivoTreball en equip: presentació per l'alumnat

              • PáginaInstruments d'avaluació de la capacitat treball en...

              • PáginaModel d'acta per les reunions dels equips

              • URLRúbriques per l'avaluació del treball en equip: ar...

          • COACH

          • TAC

          • GEST-AULA

          • MOOD

          • PEDAG

          • TREVA1

        • Idiomes

        • Racó de professorat

        • activafp

        • DUAL

        • Projecte IoT-reg

      • BAT

        • BAT1

        • BAT2

      • CAS

      • CFGM

        • Activitats Comercials (ACOM)

        • Cures Auxiliars d’Infermeria (CAI)

        • Farmàcia i parafarmàcia (FAR)

        • Gestió Administrativa (àmbit Jurídic) (GAJ)

        • Gestió Administrativa (GA)

        • Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX)

      • CFGS

        • Administració de Sistemes Informàtics en la Xarxa ...

        • Administració i Finances (ADFI)

        • Assistència a la Direcció (ADI)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (DAM)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Web (DAW)

        • Gestió de Vendes i Espais Comercials (GVEC)

        • Higiene Bucodental (HB)

        • Màrqueting i Publicitat (MP)

      • ESO

        • ESO1

        • ESO2

        • ESO3

        • ESO4

      • Informació per a alumnat i famílies

        • Criteris d'avaluació CFGM i CFGS

        • Criteris d'avaluació ESO i BATX

        • Documentació ESO, BAT i CF

      • PROVES D'ACCÉS

      • Borsa de Treball

Contactar con el soporte del sitio
En este momento está usando el acceso para invitados (Acceder)
COMPET
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Català ‎(ca)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles