Skip to main content
IBC
  • English ‎(en)‎
    Català ‎(ca)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎
You are currently using guest access (Log in)

Ensenyament i Avaluació competencial - nivell 3. Taller pràctic

  1. Home
  2. Courses
  3. Miscel·lània
  4. Cursos de formació
  5. COMPET
  6. Aprenentatge actiu
  7. Sessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia ...

Sessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia sobre com muntar projectes flexibles respecte al continguts, mòduls, i coordinació

Completion requirements

Discutim i completem els detalls de la guia sobre estratègies flexibilitzadores per facilitar que en els projectes ABP hi pugui participar tot el professorat. En les properes sessions parlarem sobre avaluació dels projectes.

Click https://drive.google.com/file/d/1i-oFLHyChOtf4HVjlrQO4K1qO5Vj0THO/view?usp=sharing link to open resource.
◄ Sessió 6 (matí) - Sobre com muntar projectes flexibles respecte al continguts, mòduls, i coordinació
Sessió 8 (matí) - Reprenem elaboració de la guia: equips docents ►
Skip Navigation
Navigation
  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • ForumNotícies del lloc

    • My courses

    • Courses

      • Miscel·lània

        • Cursos de formació

          • VIDEO

          • COMPET

            • Aprenentatge actiu

              • ForumFòrum per dubtes en general

              • ForumAvisos i notícies

              • PageCursos relacionats ActivaFP

              • PageMaterials diversos

              • FolderApunts i material del curs

              • URLMostra de projectes

              • Assignment1. Reflexió inicial: qüestionari i discussió

              • URLSessió 0 (matí) en vídeo - només presentació del curs

              • URLMotivació pel professorat: Webinar - Metodologies...

              • URLExemples: vídeos sobre ABP

              • PageLes vostres reflexions

              • URLSessió 1 (tarda) en vídeo - Discussió dels vostre...

              • URLSessió 2 (matí) en vídeo - Seguim amb la guia del ...

              • URLSessió 3 (tarda) - Discutim com dissenyar els proj...

              • URLSessió 4 (matí) - Discutim com dissenyar els proje...

              • URLSessió 5 (tarda) - Comencem a parlar d'avaluació d...

              • URLSessió 6 (matí) - Sobre com muntar projectes flexi...

              • URLSessió 7 (tarda) - Completem l'apartat de la guia ...

              • URLSessió 8 (matí) - Reprenem elaboració de la guia: ...

              • URLGuia del professorat: Planificació d'un cicle form...

              • AssignmentAvaluar la qualitat competencial d'una activitat p...

              • FileAprenentage coperatiu i ABP: guia pràctica

              • URLExemple de metodologia mixta flipped classroom + ABP

              • FileMetodologia ABP: estratègies de implementació

              • FileCrear un projecte educatiu

              • AssignmentLectura: El treball cooperatiu

              • AssignmentVeure el VIDEO. L'ESCOLA I L'APRENENTATGE

              • AssignmentLectura: L’educació ha de ser sempre integral: hab...

              • ForumActivitat 1: Reflexió sobre el vídeo i les lecture...

              • FileLectura: mètodes, tècniques i estratègies didàctiq...

              • PageVeure el vídeo sobre la narrativa en l'aprenentatg...

              • ForumActivitat 2: discussió d'una proposta d'activitat ...

              • FileElements de l'ABP: esquema

              • AssignmentActivitat 3: disseny de experiències educatives

              • FileTreball en equip: presentació per l'alumnat

              • PageInstruments d'avaluació de la capacitat treball en...

              • PageModel d'acta per les reunions dels equips

              • URLRúbriques per l'avaluació del treball en equip: ar...

          • COACH

          • TAC

          • GEST-AULA

          • MOOD

          • PEDAG

          • TREVA1

        • Idiomes

        • Racó de professorat

        • activafp

        • DUAL

        • Projecte IoT-reg

      • BAT

        • BAT1

        • BAT2

      • CAS

      • CFGM

        • Activitats Comercials (ACOM)

        • Cures Auxiliars d’Infermeria (CAI)

        • Farmàcia i parafarmàcia (FAR)

        • Gestió Administrativa (àmbit Jurídic) (GAJ)

        • Gestió Administrativa (GA)

        • Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX)

      • CFGS

        • Administració de Sistemes Informàtics en la Xarxa ...

        • Administració i Finances (ADFI)

        • Assistència a la Direcció (ADI)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (DAM)

        • Desenvolupament d'Aplicacions Web (DAW)

        • Gestió de Vendes i Espais Comercials (GVEC)

        • Higiene Bucodental (HB)

        • Màrqueting i Publicitat (MP)

      • ESO

        • ESO1

        • ESO2

        • ESO3

        • ESO4

      • Informació per a alumnat i famílies

        • Criteris d'avaluació CFGM i CFGS

        • Criteris d'avaluació ESO i BATX

        • Documentació ESO, BAT i CF

      • PROVES D'ACCÉS

      • Borsa de Treball

Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
COMPET
  • English ‎(en)‎
    • Català ‎(ca)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
Data retention summary
Get the mobile app