Activitat 1: Reflexió sobre el vídeo i les lectures (avaluable: participació)

Educació integral

Educació integral

per MARIA LUISA GUIVERNAU ESCUER -
Nombre de respostes: 0

A veure, les dos coses que m´han impactat més :

- "S´ha de tenir en compte l´aspecte emocional i no només el cognitiu.", El sistema educatiu ha d´ educar en actituds i gestió emocional".  D´acord, si estem d´acord, però estic preparada per fer.ho. Jo com a tutora crec que ja ho intento, però només ho intento. No he fet cap curs de psicologia ni positiva ni negativa.Tot i així cada any que passa tinc més alumnes tenen depressió, que no es saben organitzar, que s´avorreixen per tot...Si no es fa a tots els nivells societat ho vec difícil aconseguir-lo. 


_" Estudiar ha de ser divertit". Ho trobo massa  ideal. L´esforç d´aixecar.se per anar classe, per fer esport , per fer els deures.....no crec que sigui mai divertit. Donar la idea que si no és divertit no s´apren no la comparteixo. Crec que és important també apendre què és l´avorriment, que és la rutina de fer sempre el mateix i que l´esforç és pesat

Tanmateix no se fins a quin punt és bo donar-lis tot tant mastegat a certes edats. Em trobo que petit dubte que tenen ràpidament rebo un mail seu perquè els soluciona. No palpo encara que" lo divertit" els faci més responsables