Per a mi aquesta activitat té punts molt positius:
- Relaciona molt bé els RA amb els CA i els continguts, per la qual cosa podem dir que és una activitat ben estructurada i acord al currículum competencial.
- L'alumnes és el protagonista de l'activitat i no el professor, ja que és ell el que ha de cercar el programa seguint unes pautes i instalar-ho.
- És un aprenentatge significatiu, ja que l'alumne veu clarament que aquest pot ser un problema real que solucionar quan tingui una feina. Té sentit.
- Fomenta l'autoaprenentatge i autonomia de l'alumne. L'alumne ha de llegir les instruccions d'un link i actuar segons el que posa.
- S'valua amb una rúbrica clara per la qual cosa els alumnes saben què és el que tenen que fer per tenir una avaluació positiva.
Tot i així té algún punt no tan positiu en quant a avaluació competencial:
- No és col·laboratiu ni cooperatiu, ja que el treball és totalment individual. Estaria bé que es pogués fer en grups de 3 alumnes per exemple i que es poguéssin repartir les tasques.
- També estaria bé afegir al final de l'activitat un debat o osada en comú de com s'ha dut a terme la cerca i la instal.lació del progama perquea així puguin aprendre els uns dels alttres.
- La rúbrica té algún intreval que deixa a criteri del rofessor algún punt. Jo preferiria que tot quedés ben lligat, tot i que això és més una opinió personal que realment un punt feble.